• Αρχική
  • Γιατί Ισπανικά;
  • Σ.Ε.Π.
  • Forum
  • Τα μέλη μας
  • ΠΑ. ΣΥ. ΚΑ. Ϊ. Γ.
  • Aίτηση νέου μέλους

ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ.  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πρόσφατα άρθρα

  • ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ PEOPLECERT
  • ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΚΑΔΕ «ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
  • Τα θερμά μας συλλυπητήρια
  • Πρόσκληση στο σεμινάριο Ισπανικών-Edinumen
  • Premio Internacional Carlos Fuentes a la Creación Literaria en Idioma Español
  • Home
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ / ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
    • ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    • ΕΠΙΛΕΓΩ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΥΠΡΟΥ
    • ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ
    • ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ / ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
    • Α. Σ. Ε. Π.
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΕΚΔOΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ELE
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
    • ΥΛΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  • ΣΠΟΥΔΕΣ
    • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ & ΛΑΤ. ΑΜΕΡΙΚΗ
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΠΑ
    • ΕΑΠ
    • ΙΟΝΙΟ
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
  • ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
    • ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
    • ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ CERVANTES
    • ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ
    • ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ, ΔΟΕ)
    • Κ.Π.Γ
  • ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΥΠ.Ε.Π.Θ
    • ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΑ
    • ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ
  • Ακολουθήστε μας
    • Facebook

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία – Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο Δημόσιο Σχολείο

Ιαν 25, 2016 Evangelos Sitas Featured, ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, Χωρίς κατηγορία 0


 

091453637135

Των Συλλόγων καθηγητών Ισπανικής και Ιταλικής γλώσσας.   

Πρόταση για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών (ισπανικά, ιταλικά) με χρηματοδότηση από κονδύλια του ΕΣΠΑ-ΣΕΣ
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο του Συμβουλίου της Ευρώπης το 2001, θεσμοθέτησε την πολλαπλογλωσσία, η οποία αποτελεί τη σύνθετη ικανότητα που σχηματίζεται όταν ο μαθητής έρχεται σε επαφή με διάφορες γλώσσες και πολιτισμούς. Οι ξένες γλώσσες διδάσκονται μαζί με τα στοιχεία πολιτισμού και το άτομο αποκτά, διαπολιτισμικές δεξιότητες ή δεξιότητες διαμεσολάβησης, πέρα από τις καθαρά γλωσσικές γνώσεις, τις δεξιότητες κοινωνικές. Η επαφή με πολλές γλώσσες σε μέσο επίπεδο και πολιτισμούς αντί των λίγων και σε υψηλό επίπεδο αποτελεί σημαντικό εργαλείο κατά της ξενοφοβίας και του ρατσισμού, διότι οι μαθητές συνειδητοποιούν την ύπαρξη «άλλων» πολιτισμών μαθαίνουν να αποδέχονται τον «άλλο» και να συμβιώνουν ειρηνικά μαζί του.
Ας σημειωθεί ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ περιλαμβάνει το θεσμό της πολλαπλογλωσσίας.

Τι συμβαίνει στην Ελλάδα:

  • Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στη Δημόσια Εκπαίδευση είναι απολύτως απαξιωμένη και υποβαθμισμένη. Οι ξένες γλώσσες δεν διδάσκονται αποτελεσματικά και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΟΓΛΩΣΣΙΑ.
  • Η διδασκαλία της Αγγλικής είναι υποχρεωτική από την Γ’ Δημοτικού ενώ τα Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά και Ισπανικά ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αποτελούν γλώσσες επιλογής (οι δύο πρώτες γλώσσες από την Ε’ Δημοτικού μέχρι την γ’ γυμνασίου και με επιλογή στο λύκειο, οι δύο τελευταίες μόνο στο γυμνάσιο).
  • Στην πράξη, τα Ιταλικά και τα Ισπανικά είναι απολύτως αποκλεισμένα. Η διαδικασία ένταξης των δύο αυτών γλωσσών στη Δημόσια Εκπαίδευση ξεκίνησε έπειτα από δεκαετή καθυστέρηση, στα μέσα της δεκαετίας του 2000. Μετά από επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα τριετούς διάρκειας, ο κλάδος των Ιταλικών συστάθηκε το 2008 και αυτός των Ισπανικών το 2009. Η ζήτηση εκ μέρους των μαθητών υπήρξε πολύ μεγάλη και για τις δύο γλώσσες. Παρόλα αυτά, τον Ιούνιο του 2011, η επιλογή της Ιταλικής ή της Ισπανικής από τους μαθητές καταργήθηκε βίαια με την υπ. αριθμ. πρωτ. 71103/Γ2/24-06-2011 Υπουργική Απόφαση που φέρει  την υπογραφή της τότε Υφυπουργού κας  Χριστοφιλοπούλου, διότι έθεσε ως προϋπόθεση  για τη διδασκαλία της 2ηςξένης γλώσσας την ύπαρξη οργανικής θέσης εκπαιδευτικού στα σχολεία. Οι μαθητές δηλαδή είχαν μεν τη δυνατότητα να επιλέξουν  στο Γυμνάσιο τα Ιταλικά και τα Ισπανικά αλλά πρακτικά δεν μπορούσαν να τα διδαχθούν!

Συνέπειες της παραπάνω πολιτικής:

  • Χιλιάδες παιδιά τα οποία επιθυμούν να μάθουν Ιταλικά και/ή Ισπανικάστέφονται υποχρεωτικά στην ιδιωτική εκπαίδευση. Οι γονείς επιβαρύνονται οικονομικά, διότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών δεν θεωρείται πολυτέλεια, αντιθέτως είναι βασικό εργαλείο για την κινητικότητα και την ενσωμάτωση στην πολιτική ζωή, την πρόσβαση στη γνώση και σημαντικό εφόδιο για την εργασία.
  • Τα Ιταλικά και τα Ισπανικά είναι τα ΜΟΝΑ ειδικά μαθήματα που δενπαρέχονται δωρεάν ενώ ζητούνται στις πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών στην ιταλική και ισπανική φιλολογία.
  • Οι δυο κλάδοι των καθηγητών περιθωριοποιούνται, καταδικάζονται στην υπερεκμετάλλευση εκ μέρους των ιδιοκτητών φροντιστηρίων και στην ανεργία.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το ελληνικό σχολείο διδάσκει τις 3 κυρίαρχες γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά), παρέχει δηλαδή τη δυνατότητα στους μαθητές να αποκτήσουν πρόσβαση στους κυρίαρχους πολιτισμούς, να τους γνωρίσουν και κυρίως τους εκπαιδεύει από νωρίς στο να τους αναγνωρίζουν ως τέτοιους, Οι μαθητές οι οποίοι επιλέγουν την Ιταλική ή την Ισπανική γλώσσα καθώς και οι καθηγητές που τη διδάσκουν είναι a priori υποτιμημένοι και πολίτες β’ κατηγορίας από την πολιτεία, η οποία στην πραγματικότητα αντανακλά και αναπαράγει την ίδια την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης!
  • ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Η επιλογή της εκμάθησης της ξένης γλώσσας από τους πολίτες μιας χώρας σχετίζεται α) με τη γεωγραφική εγγύτητα, β) τις ιστορικο-πολιτισμικές σχέσεις και γ) τις οικονομικές σχέσεις της χώρας όπου ομιλείται φυσικά η ξένη γλώσσα με εκείνης στην οποία διαμένουν οι μαθητές. Αυτοί είναι και οι λόγοι σύμφωνα με τους οποίους όταν εντάχθηκε η ιταλική και η ισπανική γλώσσα στο δημόσιο σχολείο η ζήτηση ήταν σημαντική, γεγονός που προκάλεσε κοινωνικό αυτοματισμό στους ήδη υπεράριθμους καθηγητές γαλλικής και γερμανικής, οι οποίοι σε πολλές περιοχές της Ελλάδας είδαν τα τμήματά τους να διαλύονται. Η ελληνική πολιτεία για άλλη μια φορά αγνόησε τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες και προτίμησε να εστιάσει στην ψηφοθηρία. Δεν έχει καμία σημασία τι επιλέγουν οι μαθητές. Σημασία έχει τι εξυπηρετεί τα κομματικά συμφέροντα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο επί της ουσίας τα Ιταλικά και τα Ισπανικά δεν προσφέρονται στο ελληνικό σχολείο. Η κρίση είναι δικαιολογία η οποία καλύπτει τα ψηφοθηρικά συμφέροντα. Η κρίση δεν ξεκίνησε τη δεκαετία του ’90 όταν από τότε μπλοκαριζόταν η εισαγωγή της ιταλικής στη δημόσια εκπαίδευση.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Η Ε.Ε. αναγνωρίζει 24 επίσημες γλώσσες και μέχρι και το 2015, οι γλώσσες εργασίας είναι η αγγλική, η γαλλική και η γερμανική. Από την Άνοιξη του 2016 οι επίσημες γλώσσες εργασίας της Ε.Ε. θεωρούνται οι Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και η Ισπανική γλώσσα σύμφωνα με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου στο οποίο προσέφυγαν σε συνεργασία η Ιταλία και η Ισπανία για γλωσσικές διακρίσεις και κέρδισαν την προσφυγή τον Γενάρη του 2016. Δεν ισχύει λοιπόν ΟΥΤΕ η δικαιολογία ότι στο ελληνικό σχολείο προσφέρονται οι επίσημες γλώσσες εργασίας της ΕΕ, την οποία χρησιμοποιούσαν όλοι όσοι ήθελαν να μπλοκάρουν την ισότιμη ένταξη της Ιταλικής και της Ισπανικής στη Δημόσια Εκπαίδευση.http://www.lastampa.it/2016/01/14/societa/non-solo-ingle
  • ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Η Ελλάδα έχει πολλές δυσάρεστες πρωτιές, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Ως προς την ξενόγλωσση εκπαίδευση είναι η χώρα στην οποία 1) επιβάλλει το ποιες ξένες γλώσσες θα διδαχθούν οι μαθητές αποκλείοντας παντελώς τόσο την Ιταλική και την Ισπανική καθώς και τις γλώσσες των μεταναστών. 2) Ουδείς εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων δεν μαθαίνει την ξένη γλώσσα στο σχολείο!  Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση είναι τόσο υποβαθμισμένη, ώστε θεωρείται αυτονόητο ότι οι μαθητές θα τη μάθουν στο φροντιστήριο. Αυτό το κοινωνικό φαινόμενο διαρκεί τόσα χρόνια που πλέον μοιάζει στα μάτια των μαθητών και των γονιών φυσικό φαινόμενο!…
  • ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Το ελληνικό κράτος φροντίζει συστηματικά τη διατήρηση αυτής της κατάστασης με αποτέλεσμα να δημιουργείται το εξής παράδοξο κοινωνικό φαινόμενο. Από τη μια να επιβάλλεται στους μαθητές η παρακολούθηση και όχι ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ η εκμάθηση της ξένης γλώσσας το πρωί στο σχολείο, στο οποίο διδάσκουν ξενόγλωσσοι καθηγητές με σταθερό μισθό, δίχως καμία αξιολόγηση για το αποτέλεσμα της δουλειάς τους. Από την άλλη οι μαθητές το απόγευμα στο φροντιστήριο να πληρώνουν για να μάθουν είτε τη ξένη γλώσσα που τους επιβλήθηκε στο σχολείο (για να πάρουν και καλό βαθμό…), είτε κάποια άλλη την οποία το ελληνικό σχολείο δεν παρέχει, όπου εκεί θα τους τη διδάξει ο ξενόγλωσσος καθηγητής, ο οποίος αμείβεται με ψίχουλα και εν τέλει είναι αυτός ο οποίος θα τη διδάξει αποτελεσματικά!  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Εργαζόμενοι ξενόγλωσσοι καθηγητές όχι απλά 2 ταχυτήτων, αυτό συνέβαινε προ κρίσης… Τώρα γίνεται λόγος για εργαζόμενους οι οποίοι κατοικούν σε απόλυτα διαφορετικούς εργασιακούς πλανήτες!

Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ασκώντας μια διοίκηση με αριστερό πρόσημο επίλυσης κοινωνικών προβλημάτων που έχει δημιουργήσει η διαπλοκή και η λαίλαπα των μνημονίων, μπορεί να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο ζήτημα.Είναι ζήτημα πολιτικής βούλησης.
Βάση για την ανάληψη πρωτοβουλίας σε αυτή την κατεύθυνση αποτελούν οι δυνατότητες που προσφέρουν το νέο ΕΣΠΑ – ΣΕΣ (2014-20) καθώς και το “πακέτο Γιούνκερ”.  Με τη χρηματοδότηση αυτή είναι δυνατό:

  • να διδάσκονται η ισπανική και η ιταλική το απόγευμα στα σχολεία. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια μεταβατική λύση μέχρι την ισότιμη με τις άλλες γλώσσες ενσωμάτωσή τους στο ωρολόγιο πρόγραμμα,
  • η διδασκαλία των 2 γλωσσών να έχει τουλάχιστον τριετή διάρκεια,
  • να υπάρχει διασύνδεση του προγράμματος σπουδών με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ).

Με την υλοποίηση αυτής της πρότασης επιτυγχάνονται οι ακόλουθοι στόχοι:

1. Ανακουφίζονται δύο κλάδοι καθηγητών οι οποίοι ουσιαστικά είναι αποκλεισμένοι από τις εκπαιδευτικές διαδικασίες που αφορούν το μαθητικό πληθυσμό της χώρας και υφίστανται εργασιακές συνθήκες ακραίας εκμετάλλευσης (Συλλογική Σύμβαση 2,93 ευρώ μικτά/ώρα στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών).

2. Αρχίζει να αποκαθίσταται οι εμπιστοσύνη των πολιτών στο Δημόσιο Τομέακαι στη δυνατότητά του να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά ως προς τα κοινωνικά αγαθά – παιδεία εν προκειμένω – που είναι υποχρεωμένος να τους προσφέρει

3.Αποδεικνύει έμπρακτα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ότι μπορεί να δίνει λύσεις σε προβλήματα και να αποκαθιστά αδικίες.

4.«Βγαίνουν» τις γλώσσες του Ευρωπαϊκού Νότου από το περιθώριο και την υποτίμηση.

 

 

Fuente: http://www.stokokkino.gr/article/1000000000024380/

Διάδωσε το / Προσθήκη στα αγαπημένα

200 υποτροφίες σε ξένους φοιτητές με πτυχιακές ή μεταπτυχιακό σπουδές από το Πανεπιστήμιο της Χαέν Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση - κοπή πίτας

Σχετικά άρθρα
  • ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ PEOPLECERT
    ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ...

    Νοε 03, 2016 0

  • ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΚΑΔΕ «ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
    ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΚΑΔΕ «ΟΙ...

    Σεπ 26, 2016 0

  • Τα θερμά μας συλλυπητήρια
    Τα θερμά μας...

    Σεπ 22, 2016 0

  • Πρόσκληση στο σεμινάριο Ισπανικών-Edinumen
    Πρόσκληση στο...

    Αυγ 31, 2016 0

Δείτε επίσης
  • ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΚΑΔΕ «ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
    ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΚΑΔΕ «ΟΙ...

    Σεπ 26, 2016 0

  • Πρόσκληση στο σεμινάριο Ισπανικών-Edinumen
    Πρόσκληση στο...

    Αυγ 31, 2016 0

  • Premio Internacional Carlos Fuentes a la Creación Literaria en Idioma Español
    Premio Internacional Carlos Fuentes a...

    Αυγ 31, 2016 0

  • Jornadas ASPE
    Jornadas ASPE

    Μάι 28, 2016 0


Αφήστε το σχόλιο σας Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13 + 7 =

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Θέσεις εργασίας

  • ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ PEOPLECERT
    ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ...

    Νοε 03, 2016 0

    Peoplecert is currently looking to hire new employees with...
  • Aγγελία για Ισπανόφωνη θέση εργασίας
    Aγγελία για Ισπανόφωνη θέση...

    Μαρ 22, 2016 0

    Στο παρακάτω link θα...
  • Ζητείται καθηγητής από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Γράψα Πάτρας
    Ζητείται καθηγητής από τον...

    Μαρ 11, 2016 0

      Ισπανικών καθηγητής/τρια,...
  • Φροντιστήριο στην Πάτρα ζητά καθηγητή Ισπανικών
    Φροντιστήριο στην Πάτρα ζητά...

    Μαρ 11, 2016 0

    Φροντιστήριο στην Πάτρα ζητά...
  • Ζητείται καθηγητής – καθηγήτρια ισπανικών σε ΚΞΓ στην περιοχή της Άνω  Γλυφάδας.
    Ζητείται καθηγητής –...

    Νοε 10, 2015 0

    Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών με την...
  • Profesores de español colaboradores de la ONU (Suiza)
    Profesores de español colaboradores de la ONU (Suiza)

    Ιουν 03, 2015 0

    El Programa de Lenguas de las Naciones Unidas en Ginebra ha...
  • PROFESORES DE ELE DE SECUNDARIA EN CHINA
    PROFESORES DE ELE DE SECUNDARIA EN CHINA

    Μάι 25, 2015 0

    Son muchos los compañeros que nos han escrito desde la...
  • Μεταφραστές / Υποτιτλιστές  για τα κανάλια της συνδρομητικής τηλεόρασης NOVA
    Μεταφραστές / Υποτιτλιστές για...

    Φεβ 12, 2015 2

    Τίτλος : ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ/...
  • Ζητείται άμεσα καθηγητής – καθηγήτρια ισπανικών για επίπεδο Β1 σε ΚΞΓ στο Αγρίνιο.
    Ζητείται άμεσα καθηγητής –...

    Φεβ 11, 2015 0

    Το ΚΞΓ  «Σταθόπουλος Σωτήριος »...
  • PROFESORES ELE – MADRID (ESPAÑA) – OFERTA DE EMPLEO
    PROFESORES ELE – MADRID (ESPAÑA) – OFERTA DE EMPLEO

    Φεβ 06, 2015 0

    EF Madrid es una escuela de español en el centro de...

Εκδηλώσεις

  • Invitación Talleres ELE en Atenas
    Invitación Talleres ELE en Atenas

    Μάι 28, 2016 0

    Η Klett Hellas-Difusión σάς προσκαλεί να...
  • Taller de ASPE
    Taller de ASPE

    Μαρ 27, 2016 0

      La Asociación de profesores de español e...
  • Dyslexia and Learning Difficulties in ELT Workshop (21, 22 November 2015, Nafplio & Athens)
    Dyslexia and Learning Difficulties in ELT Workshop (21, 22...

    Νοε 10, 2015 0

    It is an introduction workshop on Dyslexia and Learning...
  • Αφιέρωμα στον θρυλικό Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Γκαρθία Μπερλάγκα
    Αφιέρωμα στον θρυλικό Ισπανό...

    Νοε 07, 2015 0

    «Καλώς ορίσατε κ. Μάρσαλ» και «Ο...
  • Ημέρα Φλαμένκο στη Λάρισα
    Ημέρα Φλαμένκο στη Λάρισα

    Νοε 07, 2015 0

    Στο πλαίσιο του εορτασμού της...
  • Πάμπλο Πικάσο – Ζαν Κοκτώ: Mια έκθεση δύο μεγάλων καλλιτεχνών εγκαινιάστηκε στην Αθήνα
    Πάμπλο Πικάσο – Ζαν Κοκτώ: Mια...

    Νοε 07, 2015 0

    «Ο Κοκτό είναι μια σπίθα στην...
  • Eκπαιδευτική ημερίδα για καθηγητές της ισπανικής
    Eκπαιδευτική ημερίδα για...

    Νοε 04, 2015 0

    H Ελληνοισπανική Ενωση Γλώσσας...
  • Διάλεξη του ισπανού αρχιτέκτονα Juan Navarro Baldeweg «Ζωδιακός κύκλος»
    Διάλεξη του ισπανού αρχιτέκτονα...

    Νοε 04, 2015 0

    Ο ισπανός αρχιτέκτονας και...
  • Πρόσκληση Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας στην έκθεση φωτογραφίας «Οι ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ της ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑΣ», 12 έως 16 Οκτωβρίου
    Πρόσκληση Μπολιβαριανής...

    Οκτ 12, 2015 0

          http://www.ertopen.com, Venezuela en...
  • O Δον Κιχώτης των φαναριών. Μεταμορφώσεις του περιπλανώμενου από τον Θερβάντες στον Γκεβάρα
    O Δον Κιχώτης των φαναριών....

    Ιουλ 17, 2015 0

    INSTITUTO CERVANTES DE ATENAS  – CULTURA –...

Modismos|Expresiones

  • ¿Es correcta la expresión “tiene que tener”?
    ¿Es correcta la expresión “tiene que tener”?

    Ιαν 11, 2015 0

    En alguna ocasión me hice esta pregunta, y es que no es...
  • Hacer el Agosto
    Hacer el Agosto

    Δεκ 17, 2014 0

    Que sí, que ya lo sé, que no estamos en verano sino...
  • Expresiones coloquiales con colores
    Expresiones coloquiales con colores

    Νοε 25, 2014 0

    Hay una expresión en español que dice: para gustos los...
  • Ahogarse en un vaso de agua
    Ahogarse en un vaso de agua

    Νοε 06, 2014 0

    Existen personas que de todo se quejan y que por el más...
  • ¿Qué significa la expresión «estar de rodríguez»?
    ¿Qué significa la expresión «estar de rodríguez»?

    Σεπ 26, 2014 0

    La expresión nació en una película donde José Luis...

ΗΛΕΚΤΡ. ΤΥΠΟΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ & ΛΑΤ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ

  • América Latina y El Caribe
  • el mundo
  • el pais
  • Ισπανικός Τύπος Hyperlink

ΜΟΥΣΙΚΗ

  • Elpais Musica
  • Radio Hyperlink1
  • Radio Tv 40 principales
  • RadioEs – πατήστε τον χάρτη
  • Top 40 – 40 principales

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

  • Ε.Α.Π.
  • Ε.Κ.Π.Α. Τμ. Ισπανικής
  • ΙΟΝΙΟ

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΙΣΠΑΝΙΑΣ & ΛΑΤ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ

  • CervantesEV.es
  • icai.es
  • tvgratis.tv hyperlink
  • virtual-spain.com

ΦΙΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

  • A.S.P.E. νέο site
  • americalatina
  • espanol.gr
  • facebook αρχική σελ.
  • Galeria Hispanica
  • Lemnos Film Project
  • Sol Latino
  • Teatro Pasión
  • Todoele
  • wikipedia
  • www.ipaideia.gr
  • www.ispania.gr
  • www.ispania.gr στο fb
  • Εταιρεία Ελλήνων Ισπανιστών

Radio en vivo

TV en Vivo

NewsLetter

Εισάγετε το email σας
για να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία



Ημερολόγιο άρθρων

Μαρτίου 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοε    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Άρθρα ανα λέξη κλειδί

aspe cervantes eap erasmus espana español GRECIA ispania paspif Αθήνα ΓΛΩΣΣΑΣ Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΙΣΠΑΝΙΚΑ Ισπανική Ισπανική Φιλολογία Ισπανικής Ισπανικών ΚΠΓ Κύπρος Μαθήματα Ξένες Ξένες γλώσσες Παιδείας Πρωτοβάθμια Υπουργείο αναπληρωτές γλώσσα γλώσσες εκδηλώσεις εξετάσεις εργασία θερβάντες ισπανια καθηγητες λογοτεχνία παιδεία πανεπιστήμια πανεπιστήμιο πασπιφ πολιτισμός σχολεία σχολείο φιλολογία φοιτητές

Επικοινωνία

Ακαδημίας 63, 3ος όροφος, γραφείο 11
Τ.Κ. 10678, ΑΘΗΝΑ, Τηλ. 6945 27 20 92,
Φαξ: 210 – 3825708
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : aplifhi@yahoo.gr

Ακολουθήστε μας

Copyright © 2010 ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Powered by rotame.com Complete Internet Solutions