• Αρχική
  • Γιατί Ισπανικά;
  • Σ.Ε.Π.
  • Forum
  • Τα μέλη μας
  • ΠΑ. ΣΥ. ΚΑ. Ϊ. Γ.
  • Aίτηση νέου μέλους

ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ.  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πρόσφατα άρθρα

  • ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ PEOPLECERT
  • ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΚΑΔΕ «ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
  • Τα θερμά μας συλλυπητήρια
  • Πρόσκληση στο σεμινάριο Ισπανικών-Edinumen
  • Premio Internacional Carlos Fuentes a la Creación Literaria en Idioma Español
  • Home
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ / ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
    • ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    • ΕΠΙΛΕΓΩ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΥΠΡΟΥ
    • ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ
    • ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ / ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
    • Α. Σ. Ε. Π.
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΕΚΔOΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ELE
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
    • ΥΛΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  • ΣΠΟΥΔΕΣ
    • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ & ΛΑΤ. ΑΜΕΡΙΚΗ
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • ΕΚΠΑ
    • ΕΑΠ
    • ΙΟΝΙΟ
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
  • ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
    • ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
    • ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ CERVANTES
    • ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ
    • ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ, ΔΟΕ)
    • Κ.Π.Γ
  • ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΥΠ.Ε.Π.Θ
    • ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΑ
    • ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ
  • Ακολουθήστε μας
    • Facebook

Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να είναι και Διά Βίου Μάθησης ;

Ιαν 04, 2012 Μαρία Διαμαντοπούλου ΓΕΝΙΚΑ, ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ, ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΑ 0


 

Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να είναι και Διά Βίου Μάθησης ;

Πηγή: inital.gr

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η Κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ειδικότερα το Υπ. Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης μέσω της Αναπληρώτριας Υπουργού κας  Φώφης Γεννηματά «αναδιάρθρωσε» τη Διά Βίου Μάθηση με το ΦΕΚ 163/21/9/2010 .

Συγκεκριμένα κατήργησε  τις δομές των Κ.Ε.Ε. (Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων) μεταφέροντας την ευθύνη της υλοποίησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης από τα Κ.Ε.Ε. στους Δήμους.

Την 7/6/2011 το Υπουργείο ανακοίνωσε την χρηματοδότηση για τις Δομές Διά Βίου Μάθησης,   προκειμένου χιλιάδες εκπαιδευτικοί να έχουν απασχόληση και πάνω από 400.000 ενήλικοι πολίτες να έχουν  δωρεάν πρόσβαση στην εκπαίδευση. Όμως δυστυχώς,  όπως θα φανεί παρακάτω, δεν ισχύει  ούτε και αυτό.

Από τα 145.000.000,00 ευρώ (σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο), ποσό με το οποίο το ΥΠΒΔΜΘ  χρηματοδότησε  τις δράσεις Διά Βίου Μάθησης για τα επόμενα 2-3 χρόνια, μόνον ένα ελάχιστο ποσό έχει διατεθεί. Συγκεκριμένα  έχουν γίνει προκηρύξεις καθηγητών μόνο για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (που αφορούν  μόνο 14.500.000,00 για 2 χρόνια) δηλαδή αφορούν μόνο στο 10% της συνολικής χρηματοδότησης.

Οι Ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. έχουν σταματήσει από την  1/9/2011 (για 4 μήνες ούτε μία ανακοίνωση) και οι Προκηρύξεις – Αποτελέσματα από τον Αύγουστο έως τον Νοέμβριο αφορούν μόνο σε ότι έχει σχέση με τα Σ.Δ.Ε.,  γεγονός  που αποδεικνύει την πλήρη υποβάθμιση των προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης  και την στέρηση δικαιωμάτων στην εκπαίδευση τόσο σε  Έλληνες όσο και σε αλλοδαπούς ενήλικες πολίτες, άνεργους και φτωχούς,  που υπό τις παρούσες συνθήκες δεν μπορούν να διαθέσουν χρήματα για την εκπαίδευση τους.  

Την  4/11/2011, το ΥΠΔΒΜΘ συγχωνεύει το Ι.Δ.ΕΚ.Ε. με το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας υπό την επωνυμία «Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης», του οποίου οι αναρτήσεις  στην Διαύγεια, δεν έχουν ακόμα συμπεριλάβει τα προγράμματα Επιμόρφωσης Ενηλίκων των πρώην Κ.Ε.Ε.

Την  30/6/2011 οι δομές των Κ.Ε.Ε. έκλεισαν.

Η ευθύνη σύμφωνα με το νέο νομοθετικό πλαίσιο πέρασε στο Ι.Δ.ΕΚ.Ε. και στους Καλλικρατικούς Δήμους, οι οποίοι όμως δεν έχουν καμία γνώση και προηγούμενη εκπαίδευση στο πώς να χειριστούν την Δια Βίου Μάθηση. Δυστυχώς, τα έμπειρα στελέχη των πρώην Κ.Ε.Ε. απολύθηκαν  μόλις έληξαν οι συμβάσεις τους.

 Οι πρώην λοιπόν  υπάλληλοι των Κ.Ε.Ε., θα μπορούσαν  είτε να μεταφέρουν  την τεχνογνωσία τους  στους υπαλλήλους των Δήμων και να τους  εκπαιδεύσουν  όσον αφορά στην διεκπεραίωση των εργασιών της Διά Βίου Μάθησης , είτε  ακόμα και να προσληφθούν – απορροφηθούν από αυτούς(τους Δήμους δηλαδή) προκειμένου να αναλάβουν τη σωστή διαχείριση και οργάνωση  των σχετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας  και οι καθηγητές Ιταλικών έχουν  ήδη πληγεί ανεπανόρθωτα από τις αποφάσεις της ηγεσίας του Υπ. Παιδείας.

Ως γνωστόν το Υπουργείο έχει πρακτικά καταργήσει την εκμάθηση της Ιταλικής γλώσσας στην Δημόσια εκπαίδευση μέσω των εγκυκλίων για τη διδασκαλία 2ης ξένης γλώσσας στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τον φωτογραφικό όρο αποκλεισμού της ιταλικής γλώσσας «προϋπόθεση οργανικής θέσης».

Ενδεικτικά, σύμφωνα με την απάντηση  του ΥΠΔΒΜΘ σε σχετική ερώτηση του βουλευτή κου Αποστολάκου,  για την σχολική χρονιά 2010 – 2011  απασχολήθηκαν εκτός από τους  32 μόνιμους* καθηγητές Ιταλικής γλώσσας,  166 αναπληρωτές πλήρους ωραρίου,  32 μειωμένου ωραρίου καθώς και 136 ωρομίσθιοι.

ΣΥΝΟΛΙΚΑ 366 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ δίδασκαν Ιταλικά σε Δημόσια σχολεία , ενώ φέτος μόνο 31 μόνιμοι, (ένας παραιτήθηκε), μείωση θέσεων εργασίας καθηγητών Ιταλικής άνω του 92%.

*Αξίζει εδώ να σημειωθεί, ότι το Υπουργείο στην απάντησή του προς τον βουλευτή κύριο Αποστολάκο δεν περιέλαβε τους 32 μόνιμους καθηγητές του κλάδου ΠΕ 34 Ιταλικής γλώσσας.

Γι΄ αυτό λοιπόν ως άμεσα θιγμένος ο Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Ιταλικής απεύθυνε ερώτημα στο Ι.Δ.ΕΚ.Ε. μέσω email σχετικά με το  αν και πότε, θα προκηρυχτούν οι θέσεις για καθηγητές για την διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών.

Το Ι.Δ.ΕΚ.Ε μέσω του κου Ζέρβα, Δ/ντη Μελετών και Προγραμμάτων, απάντησε στο συγκεκριμένο email  την 16/9/2011 αναφέροντας, ότι θα προκηρυχθούν θέσεις για εκπαιδευτές στα μέσα Νοεμβρίου 2011,

«Αξιότιμοι κύριοι,
Μας διαβιβάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας e-mail σας από 25 Ιουλίου 2011 το οποίο προφανώς για τεχνικούς λόγους δεν είχε παραληφθεί από εμάς.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ήδη από το Ι.Δ.ΕΚ.Ε. έχει υποβληθεί τεχνικό δελτίο για το έργο “ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ” και πιστεύουμε ότι περίπου στα μέσα Νοεμβρίου θα βγουν προκηρύξεις για την υποβολή αιτήσεων καθηγητών.
Όπως προφανώς γνωρίζετε όλες οι προκηρύξεις αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. και μπορείτε να ενημερώνεστε από εκεί.
Είμαστε στη διάθεση σας για όποιες άλλες διευκρινήσεις.

Δ. Ζέρβας
Διευθυντής Μελετών και Προγραμμάτων»

δέσμευση που προφανώς δεν τηρήθηκε από το Ι.Δ.ΕΚ.Ε., αφού ακόμα δεν έχει βγει η σχετική ανακοίνωση – πρόσκληση ενδιαφέροντος.

Μέσω αυτής  της καθυστέρησης της υλοποίησης των Προγραμμάτων πλήττονται εκ νέου οι καθηγητές Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, αφού η Ιταλική γλώσσα είναι σταθερά η πρώτη ξένη γλώσσα σε προτίμηση στους ενήλικες ,  γεγονός που επίσης αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι μεγάλο λάθος η υποβάθμιση και ο αποκλεισμός της Ιταλικής  γλώσσας από τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Τα στατιστικά στοιχεία ζήτησης και προγραμματισμού ανά Κ.Ε.Ε  είναι ανηρτημένα στην ιστοσελίδα των Κ.Ε.Ε. ενώ  και  η ανάλυση σε ώρες /  προγραμματισμού τμημάτων από το 2009 στο 2010 έδειξε +50% σε ώρες Ιταλικής γλώσσας στο σύνολο των Κ.Ε.Ε.

Καλούμε  το Υπουργείο Παιδείας και το  νέο Φορέα «Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης»  να απαντήσουν στα παρακάτω σημαντικά θέματα προκειμένου να γίνει κατανοητό, αν και πότε θα ξεκινήσουν τα προγράμματα Διά Βίου Μάθησης διαφόρων ειδικοτήτων.

  • Πότε θα προκηρυχτούν οι θέσεις καθηγητών  των Ξένων Γλωσσών και των υπολοίπων ειδικοτήτων  της Διά Βίου Μάθησης (τα πρώην προγράμματα Κ.Ε.Ε. και Σχολών Γονέων); To ΦΕΚ κλείνει ήδη 1χρόνο και 4 μήνες από την δημοσίευσή του αλλά από πλευράς υλοποίησης δεν έχει προχωρήσει παρά μόνο το κομμάτι που αφορά στα Σ.Δ.Ε.,  αφήνοντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς των προγραμμάτων των πρώην Κ.Ε.Ε. χωρίς εργασία και χιλιάδες ενηλίκους χωρίς επιμόρφωση αν και το έγγραφο για την χρηματοδότηση ανέφερε «Στόχος της συνολικής εκπαιδευτικής παρέμβασης για την περίοδο 2011- 2013 είναι η δημιουργία 12.580 τμημάτων μάθησης και η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε 201.240 εκπαιδευόμενους».
      
  • Ποιοι  Δήμοι έχουν μέχρι στιγμής αποδεχτεί και έχουν πραγματοποιήσει τις διαδικασίες που καθορίζει το νέο νομοθετικό πλαίσιο (π.χ. οργανόγραμμα), προκειμένου να δεχτούν τα προγράμματα Διά Βίου Μάθησης και ποια προγράμματα επέλεξαν  προκειμένου να προσφέρουν στους Δημότες τους την δωρεάν εκπαίδευση που δικαιούνται;

 

  • Γιατί οι Δήμοι δεν σέβονται το νέο νομοθετικό πλαίσιο  που τους δίνει τη δυνατότητα προγραμμάτων για τη Διά Βίου Εκπαίδευση και προκηρύσσουν σε τοπικές εφημερίδες και blogs θέσεις καθηγητών διαφόρων ειδικοτήτων (χωρίς όμως ευρεία δημοσιότητα),  για τις οποίες δεν μπορούν να ελεγχθούν ούτε ο τρόπος επιλογής ούτε τα αντικειμενικά κριτήρια επιλογής ούτε και η μοριοδότηση που το Ι.Δ.ΕΚ.Ε .διασφάλιζε μέσω αντικειμενικών κριτηρίων και δημοσιοποιούσε για λόγους διαφάνειας.  

 

Σχετικές αναρτήσεις

 

ΚΟΡΔΕΛΙΟ ΕΥΟΣΜΟΣ      

ΜΑΡΟΥΣΙ (Στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής του δήμου Σεμιναριακού τύπου μαθήματα για την εκμάθηση ξένων γλωσσών αλλά και Η/Υ για ενήλικες, δημότες και υπαλλήλους του Δήμου, ξεκινά ο Δήμος Αμαρουσίου στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει. Συγκεκριμένα, θα δημιουργηθούν ολιγομελή τμήματα για την εκμάθηση της αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής, ισπανικής, ιταλικής γλώσσας όπως και για την απόκτηση ECDL. Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται έως τις 2 Νοεμβρίου 2011 στο τηλ. 210 6174327 (κ. Καραδούκα και κ. Πρέσσα).Τα τμήματα θα ξεκινήσουν στις 10 Νοεμβρίου και θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

 

  • Ποιοι Δήμοι έχουν ξεκινήσει ήδη εκπαιδευτικά προγράμματα; Και αν  τα έχουν ξεκινήσει , πώς το πέτυχαν, αφού δεν έχουν προκηρυχτεί ακόμα οι θέσεις καθηγητών;  Σε περίπτωση που έχουν προσληφθεί καθηγητές  (σύμφωνα  με τα παραπάνω παραδείγματα)θα ήταν ηθικά σωστό για λόγους διαφάνειας  να απαντήσουν  αν οι επιλεγέντες καθηγητές είναι Δημότες των ανωτέρω Δήμων και ποια ήταν τα τελικά κριτήρια επιλογής ανά καθηγητή και ειδικότητα.Επίσης, αν οι προσληφθέντες εκπαιδευτικοί είναι πτυχιούχοι ή επαρκειούχοι, αφού το Ι.Δ.ΕΚ.Ε. προσλάμβανε μόνο πτυχιούχους  και με παιδαγωγική επάρκεια καθηγητές ξένων γλωσσών.
  • Ποια η ανταπόκριση και ποια  τα κολλήματα που  θέτουν οι Δήμοι ως προβλήματα στην υλοποίηση της Διά Βίου Μάθησης, αφού με τις εφεδρείες εργαζομένων και με την χαμηλή χρηματοδότησή  τους είναι αβέβαιο αν μπορούν να στηρίξουν τις απαιτήσεις του νέου νομικού πλαισίου της Δια Βίου Μάθησης;

 

  • Με δεδομένο ότι οι διαδικασίες ανεύρεσης πτυχιούχων καθηγητών ξεκινούσαν από το Ι.Δ.ΕΚ.Ε. τον Ιούλιο κάθε έτους ΚΑΙ έχουμε ήδη Ιανουάριο 2012 (έχουν ήδη χαθεί  5 μήνες),  δεν έχουν ακόμα ξεκινήσει οι διαδικασίες για να υποβάλουν αιτήσεις οι καθηγητές, είναι σίγουρο ότι έχει χαθεί η φετινή χρονιά  για καθηγητές και εκπαιδευόμενους. Με ποιον  τρόπο θα γίνουν οι αναπληρώσεις μαθημάτων της χρονιάς 2011-2012 και τι θα γίνουν τα κονδύλια της χρονιάς, από τη στιγμή που δεν πραγματοποιήθηκαν μαθήματα; Υπάρχει περίπτωση το Υπουργείο να θέλει να τα μεταφέρει (ως αδιάθετα κονδύλια) προκειμένου να καλύψει άλλες δαπάνες  και για τον λόγο αυτό να μην προχωρούν οι διαδικασίες;

 

  • Με όλα τα παραπάνω είναι αυταπόδεικτο ότι οι Καθηγητές Ιταλικής Γλώσσας έχουν πλήρως απαξιωθεί καθώς δεν υπάρχει άλλη εργασιακή διέξοδος πέρα από τα φροντιστήρια. Η ανεργία στον κλάδο Ιταλικής Γλώσσας με ευθύνη της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας  είναι άνω του 92%, αφού το Υπουργείο κατάργησε την Πολυγλωσσία στη Δημόσια Εκπαίδευση, ενώ το μαθητικό δυναμικό της Α΄ Γυμνασίου που προτιμούσε τα Ιταλικά είχε ήδη ανέλθει στο 18% στο διάστημα μόλις των τριών ετών που διδασκόταν η Ιταλική  γλώσσα στην Δημόσια Εκπαίδευση.

 

  • Ο Σύλλογος Καθηγητών Ιταλικής απαιτεί την κατάργηση του όρου-προϋπόθεσης  περί οργανικής θέσης ως κριτηρίου διδασκαλίας της Β΄ ξένης γλώσσας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αφού φωτογραφικά αποκλείει τους καθηγητές Ιταλικής από το εκπαιδευτικό σύστημα. Ας ληφθεί υπ’ όψη ότι αυτή η προϋπόθεση ισχύει μόνο για τις  προσλήψεις ξενόγλωσσων καθηγητών  καθώς  έγινε με σαφή στόχο την Ιταλική γλώσσα. Η Ιταλική γλώσσα έχει θέση στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, διότι αγκαλιάστηκε από μεγάλο μέρος του μαθητικού δυναμικού. Καλούμε το Υπουργείο έστω και τώρα να  αποσύρει τις εγκυκλίους περί Δεύτερης Ξένης Γλώσσας και να αφήσει τον μαθητή να επιλέγει ελεύθερα την γλώσσα της προτίμησής του .

 

               Με τιμή

        Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Πηγή: inital.gr

………………………………………………………………………………………………………….

Ελπίζαμε ότι εάν το Υπουργείο συνέχιζε  τα προγράμματα στην εκπαίδευση ενηλίκων θα συμπεριλάμβαναν  και την Ισπανική Γλώσσα για την οποία είμαστε σίγουροι ότι θα είχε μεγάλη ζήτηση (στους ενήλικες).

Διάδωσε το / Προσθήκη στα αγαπημένα

  • paspif, Βίου, Διά, Μάθησης, Παιδείας, πασπιφ, Υπουργείο
Η επιτυχία στον κινηματογράφο της ανιψιάς του Μάριο Βάργκας Γιόσα περνάει τα σύνορα του Περού Πρόγραμμα υποτροφιών ακαδημαϊκού έτους 2012/2013 για μεταπτυχιακές σπουδές από το Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης.

Σχετικά άρθρα
  • Συνάντηση του ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ.  με το υπουργείο παιδείας.
    Συνάντηση του...

    Μαρ 08, 2015 0

  • Συναντήσεις Υπουργού Παιδείας με πρέσβεις ξένων χωρών
    Συναντήσεις Υπουργού...

    Μαρ 02, 2015 0

  • Κουράκης – Οι 41 δεσμεύσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας για Α/θμια και Β/θμια
    Κουράκης – Οι 41...

    Φεβ 10, 2015 0

  • Ποιος είναι, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ο νέος Υπουργός Παιδείας
    Ποιος είναι, σύμφωνα...

    Ιαν 26, 2015 0

Δείτε επίσης
  • ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΚΑΔΕ «ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
    ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΚΑΔΕ «ΟΙ...

    Σεπ 26, 2016 0

  • Τα θερμά μας συλλυπητήρια
    Τα θερμά μας...

    Σεπ 22, 2016 0

  • Πρόσκληση στο σεμινάριο Ισπανικών-Edinumen
    Πρόσκληση στο...

    Αυγ 31, 2016 0

  • Premio Internacional Carlos Fuentes a la Creación Literaria en Idioma Español
    Premio Internacional Carlos Fuentes a...

    Αυγ 31, 2016 0


Αφήστε το σχόλιο σας Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

5 + thirteen =

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Θέσεις εργασίας

  • ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ PEOPLECERT
    ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ...

    Νοε 03, 2016 0

    Peoplecert is currently looking to hire new employees with...
  • Aγγελία για Ισπανόφωνη θέση εργασίας
    Aγγελία για Ισπανόφωνη θέση...

    Μαρ 22, 2016 0

    Στο παρακάτω link θα...
  • Ζητείται καθηγητής από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Γράψα Πάτρας
    Ζητείται καθηγητής από τον...

    Μαρ 11, 2016 0

      Ισπανικών καθηγητής/τρια,...
  • Φροντιστήριο στην Πάτρα ζητά καθηγητή Ισπανικών
    Φροντιστήριο στην Πάτρα ζητά...

    Μαρ 11, 2016 0

    Φροντιστήριο στην Πάτρα ζητά...
  • Ζητείται καθηγητής – καθηγήτρια ισπανικών σε ΚΞΓ στην περιοχή της Άνω  Γλυφάδας.
    Ζητείται καθηγητής –...

    Νοε 10, 2015 0

    Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών με την...
  • Profesores de español colaboradores de la ONU (Suiza)
    Profesores de español colaboradores de la ONU (Suiza)

    Ιουν 03, 2015 0

    El Programa de Lenguas de las Naciones Unidas en Ginebra ha...
  • PROFESORES DE ELE DE SECUNDARIA EN CHINA
    PROFESORES DE ELE DE SECUNDARIA EN CHINA

    Μάι 25, 2015 0

    Son muchos los compañeros que nos han escrito desde la...
  • Μεταφραστές / Υποτιτλιστές  για τα κανάλια της συνδρομητικής τηλεόρασης NOVA
    Μεταφραστές / Υποτιτλιστές για...

    Φεβ 12, 2015 2

    Τίτλος : ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ/...
  • Ζητείται άμεσα καθηγητής – καθηγήτρια ισπανικών για επίπεδο Β1 σε ΚΞΓ στο Αγρίνιο.
    Ζητείται άμεσα καθηγητής –...

    Φεβ 11, 2015 0

    Το ΚΞΓ  «Σταθόπουλος Σωτήριος »...
  • PROFESORES ELE – MADRID (ESPAÑA) – OFERTA DE EMPLEO
    PROFESORES ELE – MADRID (ESPAÑA) – OFERTA DE EMPLEO

    Φεβ 06, 2015 0

    EF Madrid es una escuela de español en el centro de...

Εκδηλώσεις

  • Invitación Talleres ELE en Atenas
    Invitación Talleres ELE en Atenas

    Μάι 28, 2016 0

    Η Klett Hellas-Difusión σάς προσκαλεί να...
  • Taller de ASPE
    Taller de ASPE

    Μαρ 27, 2016 0

      La Asociación de profesores de español e...
  • Dyslexia and Learning Difficulties in ELT Workshop (21, 22 November 2015, Nafplio & Athens)
    Dyslexia and Learning Difficulties in ELT Workshop (21, 22...

    Νοε 10, 2015 0

    It is an introduction workshop on Dyslexia and Learning...
  • Αφιέρωμα στον θρυλικό Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Γκαρθία Μπερλάγκα
    Αφιέρωμα στον θρυλικό Ισπανό...

    Νοε 07, 2015 0

    «Καλώς ορίσατε κ. Μάρσαλ» και «Ο...
  • Ημέρα Φλαμένκο στη Λάρισα
    Ημέρα Φλαμένκο στη Λάρισα

    Νοε 07, 2015 0

    Στο πλαίσιο του εορτασμού της...
  • Πάμπλο Πικάσο – Ζαν Κοκτώ: Mια έκθεση δύο μεγάλων καλλιτεχνών εγκαινιάστηκε στην Αθήνα
    Πάμπλο Πικάσο – Ζαν Κοκτώ: Mια...

    Νοε 07, 2015 0

    «Ο Κοκτό είναι μια σπίθα στην...
  • Eκπαιδευτική ημερίδα για καθηγητές της ισπανικής
    Eκπαιδευτική ημερίδα για...

    Νοε 04, 2015 0

    H Ελληνοισπανική Ενωση Γλώσσας...
  • Διάλεξη του ισπανού αρχιτέκτονα Juan Navarro Baldeweg «Ζωδιακός κύκλος»
    Διάλεξη του ισπανού αρχιτέκτονα...

    Νοε 04, 2015 0

    Ο ισπανός αρχιτέκτονας και...
  • Πρόσκληση Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας στην έκθεση φωτογραφίας «Οι ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ της ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑΣ», 12 έως 16 Οκτωβρίου
    Πρόσκληση Μπολιβαριανής...

    Οκτ 12, 2015 0

          http://www.ertopen.com, Venezuela en...
  • O Δον Κιχώτης των φαναριών. Μεταμορφώσεις του περιπλανώμενου από τον Θερβάντες στον Γκεβάρα
    O Δον Κιχώτης των φαναριών....

    Ιουλ 17, 2015 0

    INSTITUTO CERVANTES DE ATENAS  – CULTURA –...

Modismos|Expresiones

  • ¿Es correcta la expresión “tiene que tener”?
    ¿Es correcta la expresión “tiene que tener”?

    Ιαν 11, 2015 0

    En alguna ocasión me hice esta pregunta, y es que no es...
  • Hacer el Agosto
    Hacer el Agosto

    Δεκ 17, 2014 0

    Que sí, que ya lo sé, que no estamos en verano sino...
  • Expresiones coloquiales con colores
    Expresiones coloquiales con colores

    Νοε 25, 2014 0

    Hay una expresión en español que dice: para gustos los...
  • Ahogarse en un vaso de agua
    Ahogarse en un vaso de agua

    Νοε 06, 2014 0

    Existen personas que de todo se quejan y que por el más...
  • ¿Qué significa la expresión «estar de rodríguez»?
    ¿Qué significa la expresión «estar de rodríguez»?

    Σεπ 26, 2014 0

    La expresión nació en una película donde José Luis...

ΗΛΕΚΤΡ. ΤΥΠΟΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ & ΛΑΤ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ

  • América Latina y El Caribe
  • el mundo
  • el pais
  • Ισπανικός Τύπος Hyperlink

ΜΟΥΣΙΚΗ

  • Elpais Musica
  • Radio Hyperlink1
  • Radio Tv 40 principales
  • RadioEs – πατήστε τον χάρτη
  • Top 40 – 40 principales

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

  • Ε.Α.Π.
  • Ε.Κ.Π.Α. Τμ. Ισπανικής
  • ΙΟΝΙΟ

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΙΣΠΑΝΙΑΣ & ΛΑΤ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ

  • CervantesEV.es
  • icai.es
  • tvgratis.tv hyperlink
  • virtual-spain.com

ΦΙΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

  • A.S.P.E. νέο site
  • americalatina
  • espanol.gr
  • facebook αρχική σελ.
  • Galeria Hispanica
  • Lemnos Film Project
  • Sol Latino
  • Teatro Pasión
  • Todoele
  • wikipedia
  • www.ipaideia.gr
  • www.ispania.gr
  • www.ispania.gr στο fb
  • Εταιρεία Ελλήνων Ισπανιστών

Radio en vivo

TV en Vivo

NewsLetter

Εισάγετε το email σας
για να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία



Ημερολόγιο άρθρων

Απριλίου 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοε    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Άρθρα ανα λέξη κλειδί

aspe cervantes eap erasmus espana español GRECIA ispania paspif Αθήνα ΓΛΩΣΣΑΣ Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΙΣΠΑΝΙΚΑ Ισπανική Ισπανική Φιλολογία Ισπανικής Ισπανικών ΚΠΓ Κύπρος Μαθήματα Ξένες Ξένες γλώσσες Παιδείας Πρωτοβάθμια Υπουργείο αναπληρωτές γλώσσα γλώσσες εκδηλώσεις εξετάσεις εργασία θερβάντες ισπανια καθηγητες λογοτεχνία παιδεία πανεπιστήμια πανεπιστήμιο πασπιφ πολιτισμός σχολεία σχολείο φιλολογία φοιτητές

Επικοινωνία

Ακαδημίας 63, 3ος όροφος, γραφείο 11
Τ.Κ. 10678, ΑΘΗΝΑ, Τηλ. 6945 27 20 92,
Φαξ: 210 – 3825708
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : aplifhi@yahoo.gr

Ακολουθήστε μας

Copyright © 2010 ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Powered by rotame.com Complete Internet Solutions